Accord
[O1] długo kręci na ciepłym
Zwiń
X
-
[O1] długo kręci na ciepłym
Moja octavia 1.9 tdi 110 km jakoś dziwnie pali na ciepłym silniku. Rano na zimnym z dotyku, a na ciepłym muszę ją kręcić dłużej. Parę razy zdarzyło się, że jak wcześniej puściłem kluczyk, zaczęło szarpać silnikiem i wydawał jakieś dziwne dzwięki, od razu go zgasiłem i odpaliłem jeszcze raz, było ok. To nie jest normalne, czy ktoś może wie z czym jest problem?
Z góry dziękuję.
-
-
majkel2420, `dzisiaj oglądałem golfa IV z tym silnikiem i też miał troszkę dłuższe kręcenie , podobno golfy w jakimś okresie produkcji tak miały.. . ten był z końca 99rO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Nie przejmuj się, to jeden z typowych objawów. Ma coś wspólnego z napięciem czy dawką paliwa, nie pamiętam dokładnie. Generalnie każdy tuner ci usunie tą przypadłość za niewielkie pieniądze, może nawet w ASO da się to zrobić.
U mnie np. problem znikł po sofcie, ale to norma.
Reasumując: TTTM. Użyj także szukajki, parokrotnie było o tym na forum, a daleko szukać nie trzeba:
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Mam to samo już od dawna. Wymiana czujnika temperatury nic nie daje, wymieniałem jak w zeszłym roku jak odmówił posłuszeństwa. Przy ostatnim przeglądzie stwierdzono, że trzeba skorygować "dawkę paliwa" w firmie od tuningu (400 zł). Na razie zostało bez zmian, może jak będę miar nadmiary finansowe to zrobię chipa i wtedy zrobią to kompleksowo. W tej chwili przy uruchamianiu gorącego silnika dodaję lekko gazu, czasami pomaga.
Komentarz
-
-
Witam. Powodów może być dużo. Miałem to samo, narazie jest ok... zobaczymy na jak długo. Obstawiam 2 problemy co mogły wystąpić u mnie. taka historia:
Miałem w maju problem z temperaturą (też sprawdź czy tego nie masz), czasem normalnie wskazywało a czasem opadała sobie o 20 stopni i czasami znów się podnosiło. Myślałem że to termostat, bo na Vagu podobne temperatury były, różnica 3 stopni. Ale przy okazji wziąłem WD40 i prysnąłem styki. Pojechałem do Polski (obecnie mieszkam w UK) i po przejechaniu ok 2tys kilometrów ciągłej jazdy w domu już ladnie palił. Ale wymieniłem kilka dni później akumulator ( po pierwsze był za mały, po drugie już stary) do czasu wymiany akumulatora (jakieś 4 dni) auto paliło elegancko na ciepłym. może dlatego że w ciągu 28 godzin jazdy wciąż ładowało akumulator, albo dlatego że czujnik działał. wróciłem do UK, po 2 miesiącach znów czujnik szalał, ale palił dobrze na ciepłym. ale czujnik i tak wymieniłem. i teraz też dobrze pali.
Podejrzewam akumulator bądź czujnik temp. w najgorszym razie jest to kwestia ustawienia dawki na ciepły silnik.
acha, ktoś moze powiedziec ci o jakiejś mapie bitowej. Ale to nie prawda. Podczas wgrywania tej mapy i tak trzeba wprowadzić dane dawki więc sie wprowadza poprawne. Więc wtedy tez działa, ale to nie przez mape bitową a przez ustawienie dawki. NIe daj się naciągnąć
Komentarz
-
-
Niestety masz już troszkę zużytą pompę wtryskową. A konkretnie problem leży w tym elemencie na końcu pompy z którego wychodzą przewody wysokiego ciśnienia. Na gorącym silniku materiał rozszerza się i powstają luzy , trzeba dłużej kręcić by napompować paliwa i uzyskać odpowiednie cisnienie. Najprostszą metodą na wyeliminowanie tego zjawiska jest zwiększenie dawki rozruchowej .
Komentarz
-
-
Mam to samo problem powstał po wymianie rozrządu....
Ustawiałem kąt na pompie wtryskowej... no i raz jest tak że pali od ręki na zimnym na ciepłym dupa po przestawieniu o 1 mm znowu jest na odwrót pali na ciepłym na zimnym dupa..... ale zauwazyłem, że zakładając klucz na pompe na koło zębate jest luz na pasku czyli jak by zęby były za luźne i można lekko obrócić kołem ok 1 mm w prawo lub w lewo .... uważam że to słabe wykonanie paska albo wyjechane koło przekłamuje pompe Moja skoda ma przejechane 500 tyś i śmiga jak burza .... tylko właśnie mam problem z odpalaniem....
Komentarz
-
-
Miałem identyczne objawy - na zimnym palił na dotyk a na ciepłym musiał się nakręcić zanim zaskoczył, szukałem speca od softu ale wcześniej padł rozrusznik i jakież było moje zdziwienie jak po naprawie rozrusznika na ciepłym silniku zaczął palić na dotyk... od naprawy minął już roczek i nadal wsio jest OK na zimnym i na ciepłym :wink:
Komentarz
-
Komentarz